Návštěvní kniha

 Dejv napsal(a) dne 2.8.2010:
http://motodejv.rajce.idnes.cz/ FOTO Z LOUKOVA SOBOTA +NEDELE

 DEJV napsal(a) dne 25.7.2010:
ahoj posílam odkaz na moje fotky z Lhotky.skvelý zavody.a Váš tym je tam dobře vidět.http://motodejv.rajce.idnes.cz/

 Markéta napsal(a) dne 22.7.2010:
Motosport Bozkov Vás zve - na www.endurocc.cz je aktuální rozhovor se Standou Doubkem o přípravách závodů v Bozkově.

 MS Lhotka napsal(a) dne 20.7.2010:
Ahoj závodníci. Kdo chce napilovat formu na Loukov, může to zkusit tuto sobotu 24.7.2010 na tradičním závodě ve Lhotce. více info na www.enduro.unas.cz v průběhu týdne. Budeme se těšit.

 láďa napsal(a) dne 15.7.2010:
Zveme Vás na volný závod do Bogatyny 24.7. Ceny do 5. místa. Kategorie 60, 80, veterán, čz, MX2, MX1, licence. Můžete si zaregistrovat startovní číslo na mxpertoltice.wz.cz.

 ospalá díra napsal(a) dne 6.7.2010:
Zveme všechny majitele a příznivce motocyklů HONDA SHADOW na sraz v Ospalé díře, ve stylové motorkářské hospodě v Kněžicích u Třebíče. Cesta bude dobře značena, jistě nás lehce najdete. V pátek reprodukovaná hudba, pivko černá Hora, speciality z udírny či grilu, nadívaná kolena, jazyky na medu,uzený bůček,steaky, plejskavice, klobásky.. Příjemné koupání přímo v rybníku, přímo v areálu.Ubytování ve dvojlůžkových pokojích, každý má svou sprchu(na objednání předem)nebo stany. Sraz je pořádán v uzavřeném objektu, kde nikdo nebude prudit, zábava nebude váznout. Motocykly budou za zamčenými vraty a mohou být zaparkovány pod střachou. V sobotu vystoupí kapely NAMOLL BAND a D.N.A. Soutěže klasické i méně známé. Určitě to bude stát za to. Přijeďte se pobavit a pokecat, nudit se určitě nebudete a jistě zde potkáte spoustu známých.. Info na emailu, nebo na 724359811 775234876

 M.Havlík napsal(a) dne 21.6.2010:
Měl jsem na mysli fotky a videa.Pro chlapce ze Lhotky.

 M.Havlík napsal(a) dne 21.6.2010:
Z extremu v Ohrazenicích s Lubošem D.bych vám mohl poslat,když mi dáte E-mail.Zdraím M.H.

 B.C.M.C. racing team napsal(a) dne 30.5.2010:
Dobrý den, zveme Vás na závod Enduro Extrem a vložené závody čtyřkolky a pionýr, který se koná 5.6.2010 v Ohrazenících u Turnova. Více info na www.enduro-extrem.cz

 Markéta napsal(a) dne 18.5.2010:
Ve fotogalerii na www.endurocc.cz jsou úplně nové fotky z Košťálova od pana Pavla Chymka. Tímto mu děkujeme!!

 Markéta napsal(a) dne 3.5.2010:
Výsledky najdete na www.endurocc.cz.

 Markéta napsal(a) dne 29.4.2010:
www.motorkari.cz/motosport/enduro/cross-country/pozvanka-na-1.-podnik-enduro-cross-country-15879.html

 Jarda Bachman napsal(a) dne 27.4.2010:
Zítra ve 12.30 začínáme kolíkovat a tahat mlíko.

 Jarda Bachman napsal(a) dne 22.4.2010:
Po včerejším sněžení nám už zase svítí na trať sluníčko. Na příští víkend jsem ho objednal taky, tak to snad dopadne.

 Radek Pivrnec napsal(a) dne 21.4.2010:
Zdravim enduráky. Už jste koukal někdo na startovku do UFO. Našel jsem tam už jednoho Šourka a jednoho žaluda. Jestli se ty dva daj dohromady tak nám pěkně naklepou :-)

 Radek Pivrnec napsal(a) dne 21.4.2010:
Zdravim enduráky. Už jste koukal někdo na startovku do UFO. Našel jsem tam už jednoho Šourka a jednoho žaluda. Jestli se ty dva daj dohromady tak nám pěkně naklepou :-)

 Markéta napsal(a) dne 17.4.2010:
http://krkonossky.denik.cz/ostatni_region/enduro-serial-startuje-v-kvetnu20100416.html

 Martin3 napsal(a) dne 23.3.2010:
www.endurocc.cz

 Martin2 napsal(a) dne 23.3.2010:
No Martine, pokud pujdes na www.endurorcc.cz tak tam je informaci tuna

 Martin napsal(a) dne 23.3.2010:
Sláva!! Konečně nové informace.

 Venda napsal(a) dne 19.3.2010:
na exkrement muzes i u nas :D

 Martin Řehák napsal(a) dne 16.2.2010:
Čau Enduráci,hledám informace o enduru v Rumunsku.Chtěli bychom vyrazit s kamarády na nějaký exkrém,ale nevím kam a nevím co máme čekat.Proto hledám informace a možná i nové kámoše.Mates

 Benda napsal(a) dne 13.2.2010:
Pozvánka-1.ročník závodů B-hobby ENDURO CROSS COUNTRY AGENTURA J.B.R ve spolupráci VIZINGER-VVL-MOTOKROSTEAM Hradiště vyhlašuje první ročník ENDURO CROSS COUTRY na strojích do 250ccm značek SHINERAY MIKILON XMOTOS.veškeré podrobné informace JAN BENDA-Mánesova 794 Klatovy tel.728 609 600 jbr@jbr.cz Kalendář JBR CUP 2010-20.03.ENDURO Klatovy-17.04.CC Domažlice-15.05.CC Hradiště-12.06.CC Přeštice-05.07.CC Klatovy-07.08.CC Strážovice-09.10.Velký Bor

 FM28 napsal(a) dne 5.2.2010:
Prodám nové rychlorozkládací nůžkové stany s lehkou a odolnou ocelovou konstrukcí,jednoduchá a rychlá montáž,jsou lehké,skladné a snadno přepravitelné.Nalézají uplatnění v mnoha oborech.Používají se ve sportu,na prezentacích a veletrzích a jako zázemí závodních týmů.Rozměr 3x3m.Barva plachty modrá a červená odolná vodě a UV záření.Ke stanu lze koupit komplet bočnice za 1200Kč.Skladem připraveny k odběru.Možno zaslat na dobírku. Cena: 2800Kč Více na: http://www.filipmuller.7x.cz/prodej tel.728135266

 ;) napsal(a) dne 3.1.2010:
http://www.freak-out.eu/

 doris napsal(a) dne 14.12.2009:
Ich finde den Aufbau der Seite sehr gut. Macht weiter so. http://www.erotic-load.net

 Motoklub Vysoké napsal(a) dne 7.12.2009:
DVD KTM Cross Country Sklenařice 2009 je už k dispozici! Můžete jej zakoupit v trafice ve Vysokém nad Jizerou nebo pište na e-mail motoklubvysoke@seznam.cz více na www.motoklubvysoke.estranky.cz

 JIRI ZUJIC napsal(a) dne 30.11.2009:
Novy web - http://www.endurocc.cz ktery nastupuje misto tohoto. Vcetne nove diskuse, bazaru, katalogu firem, clanku, fotogalerii, informaci a to v profesionalnim modelu.

 Tomáš napsal(a) dne 29.11.2009:
Svůj názor na celou kauzu, jsem ti už napsal na stránky Martina pichla! Měj se! Tom

 Jaromír Flígl napsal(a) dne 29.11.2009:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/209471290610012-motocykly-a-bikeri/ Tady je adresa na on line pro ty, kdo neviděli reportáž v TV

 Jaromír Flígl napsal(a) dne 28.11.2009:
Milý Tomáši, každý má právo na vyjádření názoru, ale pokud nejsi nastrčenej od zelených, tak věř, že právě takovéhle výkřiky nahrávají odpůrcům motorismu. Na to pak paní ředitelka ČIŽP poukazuje, že jim je na internetu vyhrožováno a pod. Tak, že pokud nejsi provokatér, važ raději trochu svá slova

 Tomáš napsal(a) dne 27.11.2009:
Ať chcípnou prasata zelený!

 Ptr. napsal(a) dne 26.11.2009:
Pozor!Reportáž o nekonaném Enduru Uhlířské Janovice a "rádobyochráncích přirody" v pátek 27.11.2009 v 17.30 ČT 4 sport

 Jaromír Flígl napsal(a) dne 25.11.2009:
Dobrý den, na stránkách Martina Pichla se v diskusi pod článkem výsledky Sedlčany otevřela malá diskuse nad tématem Jak dál. Protože pořádáte vy (myslím Semily, Jilemnici, Bozkov, Příkrý a pod.) na severu velice kvalitní závody, zajímal by měváš názor. Samozřejmě i názor ostatních. Pokud byste měli chuť se vyjádřit třeba i mimo tyto stránky budu rád. Můj email je jaromir.fligl@neratovice.cz, nebo jaromir.fligl@email.cz

 Jarda Bachman napsal(a) dne 25.11.2009:
V pátek 27.11.2009 v 17.30 na ČT4 a pak v dalších dnech ráno poběží měsíční magazín Motocykly a bikeři s 24 min. reportáží o problémech endura a soutěže v Uhlířských Janovicích s Českou inspekcí životního prostředí.

 František napsal(a) dne 23.11.2009:
Já si myslím že toto téma je již vyčerpané ,a už se všichni těšíme na příští ročník,když přibude ještě nějaký další závod tak to bude paráda,jinak DVD ze všech tří závodů je možné si u mne obědnat.tak na jaře neschle.

 kozivak napsal(a) dne 23.11.2009:
Taky si myslím, že s tím problém není a provádění přejímky na hobby mi příjde úplně zbytečný. Zabere to další dva lidi, prodlouží dobu před startem a za chvíli to bude jako u licencí.Kdyby to měli lidi absolvovat tak jim to určitě nebude po chuti a na motorce vždycky byl a bude nejdůležitější pilot. Už se těším na kalendář, co nám přibude!!

 PetrTM napsal(a) dne 22.11.2009:
Kozivak: ano,já s tím souhlasím, určitě je v pořádku jezdit v tý třídě kam motorka "pasuje". A taky si myslím že 99% lidí to tak dělá. Proto taky nechápu že některé zdejší příspěvky téměř vyznívají tak, že minimálně polovina lidí z první desítky objemově podvádí atd. To je blbost, a moc by mě zajímalo koho konkrétně mají zdejší pisatelé na mysli....nebo u koho konkrétě by měla být provedena ta kontrola....

 kozivak napsal(a) dne 22.11.2009:
Jedinou výhodu z E2 do E3 vidím v menší konkurenci, páč ty E2 jsou většinou nejplnější, ale přestupy mezi třídama neschvaluju. Minulej rok jsem jel s ktm200 mezi E3, protože jsem přijel z práce do Košťálova na druhý den a nevěděl jsem, že E2 proti plánu jeli už dopoledne.Tak jsem byl dán mezi E3. Pak jsem na poslední závod měl už 250, tak jsem ještě telefonem zjišťoval, kterou třídu jet, abych v tom nedělal bordel. Dojížděl jsem E3 s 250... a těch blbejch keců co jsem si bokem vyslechl... Třídy jsou vypsaný, takže jsem pro jezdit tam kam patří moto.

 PetrTM napsal(a) dne 22.11.2009:
A upřímně...byl v té třídě E1 někdo takovej, kdo si tímhle pomohl třeba do desátýho místa celkově? Pochybuju. Bohužel hoši hledáte "výhody" tam kde nejsou. Např. se nebudu tajit tím že v Jilemnici jsem Kotkovi na 125 s tříkilem stačil jen asi jedno kolo :-( . Chce to spíš potrénovat, a né zkoukat kdo,jak, na čem... :-).

 Pavel napsal(a) dne 22.11.2009:
Petr TM - Já se ti zase divím, že to tak prožíváš! Jednou jsou dané nějaké kategorie a ty by se měly dodržovat! Jasně tobě je to v E3 celkem jedno, ale v těch dalších, hlavně E1, je už silnější motorka znát! Už proto, že tam nejsou všichni takoví střelci, aby to vyhráli třeba na 85! /tvoje slova/ A pokud někdo pojede na dvoustovce 2T ve 125/ 250 4T nebo na třístovce 4T, tak ho to sice nezrychli o 10 míst, ale třeba o pět a nebo ho to dotáhne třeba na stupně vítězů, což by s původní motorkou třeba nedokázal. Takže jedno to není, ale to je asi zbytečné vysvětlovat někomu kdo jezdí nejvyšší třídu!

 PetrTM napsal(a) dne 22.11.2009:
Pavel: no tím spíš nikdo není tak blbej aby se cpal dejme tomu s 250 2T do 125....takže nevím co furt řešíte. A myslíš že když někdo bude mít kit třeba na 300 4T, že ho to zrychlí natolik že okamžitě bude o deset míst vepředu? To je blbost, když to bude čudla tak i s tím bude třeba předposlední. Takže furt nechápu proč to tak řešíte...?

 Pavel napsal(a) dne 22.11.2009:
Petr TM - A proč by jim měl sundávat hlavu na motoru? To se snad dělá pouze při protestu a chtějí za to u 2T 4000 kč a u 4T dokonce 10000 kč. pravděpodobně, aby případným stěžovatelům přešla chuť na protesty. Nakonec 125 2T od 250 nabo 300 poznáš na první pohled a poznáš i když obtížněji i dvoustovku. A 250 4T od vyšších 450 nebo 520 poznáš taky na první pohled. Horší to je u kitů 280 nebo třístovek. Tam to na první pohled poznat nejde a je možné, že to pár lidí využívá. Takže zase takový problém, poznat to ve sporných případech aspoň většinou to jde! Musím s tebou souhlesit, že u hobíků záleží hlavně na jezdci jak to umí a pak není zase podstatné na jakém obsahu jede.

 Jíra napsal(a) dne 22.11.2009:
2 PetrTM> Určitě pravda. Zvažoval jsem přestavbu na 280, ale protožte bych musel jezdit s E2, tak to nechám být. Ono to ale asi svádí, když člověk vidí kategorii, kde jede jen "pár" lidí. Nedávno v Bělý byl borec co tam všechny "spráskal" na dváce už v první zatáčce. Nenapadá mne, proč by člověk přestoupil do silnější třídy. Já jsem o tom uvažoval vždy, když jedou E1 až odpoledne a registace je do 9:00 - nechce se mi čekat celý den.

 PetrTM napsal(a) dne 22.11.2009:
Jasně, prvním deseti z každý třídy ( tzn. celkem 50ti lidem denně) bude nově zvolený technický komisař hned po vychladnutí motoru sundávat hlavu na motoru, aby si mohl přeměřit jestli někdo nepodvádí, protože podle samopelek na motorce se to nepozná! Trochu uvažujte proboha, nejsme na mistrovství světa, nevšiml jsem si že by tam někdo mezi dvácama jel třeba s 250, i kluci s dvoustovkama jezdili poctivě v E2. A krom toho....když přijede nějakej borec, spráská nás všechny klidně na osmdesátce. O motorce to skutečně není.

 Pavel napsal(a) dne 22.11.2009:
Z nižší třídy do vyšší by to zase tak nevadilo, ale opačně by to bylo špatné! Přece jen by se to nějak kontrolovat mělo, aspoň u prvních třeba 10 jezdců v každé třídě!

 Jarda Bachman napsal(a) dne 20.11.2009:
Samo sebou nemůže, jen zatím není v našich silách to kontrolovat, musela by být technická přejímka. Možná jsem to špatně napsal, věřím, že se každý hlásí do třídy, do které podle obsahu motoru patří.

 vodouch napsal(a) dne 20.11.2009:
Jestli se každej může přihlásit do jaký třídy chce, tak nechápu jejich význam?

 Jarda Bachman napsal(a) dne 19.11.2009:
Co se týče zařazení motocyklů do tříd podle obsahu v rámci MG UFO CC: třídy jsou dány, je na jezdci kam se přihlásí, pořadatelé to nekontrolují. O podobě seriálu se jedná, Vše se včas dozvíte. (O CC Radvanice se zatím neuvažuje)

 luboš napsal(a) dne 18.11.2009:
krásný den,co je na tom pravdy že se jedná,že příští rok bude MG UFO CC rozšířené o další závody,já osobně jsem slyšel že přibude třeba do serialu cc radvanice,je to výmysl nebo pravda??dík za odpověd

 yz napsal(a) dne 17.11.2009:
já to vim,ale vim o nějakých lidech co to tak dělali v mg ufo cc.

 Zdeněk Šourek napsal(a) dne 17.11.2009:
Pro yz, ahoj podle řádů je třída E2 od 175 ccm do 250 dvoudobé a od 290 ccm do 450 ccm čtyřdobé. Třída E3 je od 290 ccm do 500 ccm dvoudobé a od 475 ccm do 650 ccm čtyřdobé. Zkusit to mužeš, ale daj na tebe protest a to neuhádáš.

 yz napsal(a) dne 16.11.2009:
dobrej mam dotaz slyšeljsem že mužu jezdit třídu e3 i když mám motorku 250 2t. ktery patří do e2 že se vždycky muže jezdit silnější třída.Je to pravda?

 Zdeněk Šourek napsal(a) dne 15.11.2009:
Ahoj, prodám TM 300, model 2008, cena 95 000,- , tel. 737 526 087. Volat večer.

 charlie napsal(a) dne 6.11.2009:
http://krkonossky.denik.cz/ostatni_region/bozkovsky-tym-na-sestidenni-sahal-po-dvacatem-mist.html

 kozivak napsal(a) dne 1.11.2009:
Už teď jsem zvědavej na příští rok a držím palce v jednáních.

 Jarda Bachman napsal(a) dne 31.10.2009:
Malé ohlédnutí za skončeným seriálem v sekci závody 2009

 Petr napsal(a) dne 27.10.2009:
Je to divné, ale mě se už otvírají také!!! Takže v pohodě!

 Jarda Bachman napsal(a) dne 27.10.2009:
Pro Petra-mně se otevírají normálně...

 Petr napsal(a) dne 27.10.2009:
Je to hezké, že máte výsledky závodů, ale nejdou otevřít!

 František napsal(a) dne 27.10.2009:
Ukázka z připravovaného DVD na www.enduromotosport.com ,10.minutové video.

 Jirka.N. napsal(a) dne 26.10.2009:
Krátká reportáž z Jilemnice a výsledky na http-jirinovak.blog.denik.cz

 Jirka napsal(a) dne 26.10.2009:
Fotky z obou dnů: http: http://www.offroadmoto.cz/gallery/jilemnice_09/jil.htm

 petra napsal(a) dne 25.10.2009:
pár fotek ze závodu v Jilemnici na www.endurosemily.rajce.net =)

 wasek napsal(a) dne 25.10.2009:
sem zvědavej na celkové výsledky. Dnes sem musel do práce tak nemám přehled :-)

 Jirka.N. napsal(a) dne 25.10.2009:
Na adresu: www.hory200.rajce.idnes.cz, jsem přidal fotky z Jilemnice v neděli, včetně vyhlášení.

 charlie napsal(a) dne 25.10.2009:
Takže na stejné adrese :http://fotocermak.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=51:akce-v-bozkov-a-okoli&catid=1:latest-news&Itemid=63 přibyla další galerie - neděle. Pokud by jste nekdo chtěl nějakou fotku v plný kvalitě, pište na : karel.cermak@seznam.cz

 charlie napsal(a) dne 24.10.2009:
Jilemnice foto sobota - http://fotocermak.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=51:akce-v-bozkov-a-okoli&catid=1:latest-news&Itemid=63

 Jarda Bachman napsal(a) dne 24.10.2009:
Vyhlášení celkových výsledků bude bezprostředně po skončení zítřejšího závodu.

 Lukáš napsal(a) dne 24.10.2009:
a bude nějaký celkový vyhlášení??

 Jirka.N. napsal(a) dne 24.10.2009:
Zdravím všechny, na stránky:www.hory200.rajce.idnes.cz, jsem dal pár fotek z prvního dne v Jilemnici.

 Hana napsal(a) dne 24.10.2009:
Dobrý večer, závody se mě velmi líbili,co se mě ale nelíbilo někteří pořadatelé nebudu je jmenovat ale není vhodné aby při takovéto akci byly opilí, nebýt některých pohotových lidí na některých tratí mohlo to dopadnout špatně pro některé jezdce. Jinak děkujem za pěkný závod

 Pavel napsal(a) dne 24.10.2009:
Pěkné závody v Jilemnici! Trať byla dobrá i počasí solidní!

 Yveta napsal(a) dne 22.10.2009:
Tak s tím Krakonošem to nebyl kec, poslední předpověď: http://www.novinky.cz/domaci/182279-pocasi-slibuje-nadherny-vikend-bude-az-15-stupnu.html

 Tomáš napsal(a) dne 20.10.2009:
CC v Jilemnici,vše je připraveno a plánek s deem je na stránkáchhttp://www.akkrakonos.wbs.cz/Novinky.html

 Tomáš napsal(a) dne 18.10.2009:
CC Jilemnice se pojede,píši to sem,protože dnes jsem měl hodně telefonátů s různými lidmi,nějaké problémy se závody jsou,ale netýkají se trati ,ale depa.Je velmi mokré a měké.Je několik jiných možností,vybereme tu nejlepší.Mx sportu zdar

 Markéta napsal(a) dne 18.10.2009:
Jilemnice podává aktuální informace na svých stránkách. Sledujte http://www.akkrakonos.wbs.cz/Novinky.html. A úplně aktuálně: do tajícího sněhu právě začalo svítit sluníčko. Autoklub Krakonoš Jilemnice má dohodu s Krakonošem a ten jim pomůže!Na viděnou všem za týden v Jilemnici.

 wasek napsal(a) dne 18.10.2009:
Jak to vypadá s CC v Jilemnici??? Bude to tam sjízdné?

 Luboš napsal(a) dne 17.10.2009:
I přes všechny potíže, jako je nedostatek peněz, problémy se zelenými ekoteroristy apod, dosáhli naši jezdci v Portugalské šestidenní moc hezké výsledky. Junioři na solidním osmém místě, trojice Kadleček,Žerava a Čadek vyhráli suverénně soutěž klubů, další družstvo bylo druhé ve složení Zaremba, Kučírek a V. Kuklík a třetí družstvo bylo deváté při účasti 91 družstev. Navíc Zaremba vyhrál celkově třídu C1, Kadleček třídu C3 , kde byl Čadek druhý a Žerava čtvrtý. Na čtvrtém místě skončil i V.Kuklik ve třídě C2. Slušného umístění dosáhli i bratři Gotvaldové a Rudolf. Po delší době to byla zase šestidenní, která se našim jezdcům povedla! Bylo to také díky závodníkům z motokrosu, kteří tuto soutěž zajeli velmi dobře a na výsledcích měli hlavní podíl. Všichni si jistě zaslouží velkou gratulaci a poděkování!

 Luboš napsal(a) dne 17.10.2009:
Panu Sainerovi: Vše co píšete je pravda, pod vše se mohu klidně podepsat! Máte třeba nějaký nápad, co s tím?

 Miloš Sainer napsal(a) dne 16.10.2009:
Likvidace Endura které bylo za bolševika naprostou jedničkou v moto sportu ČSSR -ryba smrdí od hlavy arogance moci vlády a všech stran,impotence Autoklubu ČR a UAMK neshody ve vedení Endura vlstně ro jen kopíruje politickou situaci v ČR,takže radši se budou zabíjet motorkáři na silnici a pustošit lesy a louky než organizovat řádné soutěže a závody různých stupňů atd.Prostě lesk a bída politických kurtizán.Exstátní trenér Endura Sainer

 Yveta napsal(a) dne 16.10.2009:
To Luboš: Zkus pana Vocáska, kontakt najdeš na jeho stránkách : www.enduromotosport.com. DVD prodával za velmi nízkou cenu :-)

 luboš napsal(a) dne 15.10.2009:
zdravím měl bych zájem o dvd z příkrého a z bozkova,kam si mám napsat??

 ondřej napsal(a) dne 15.10.2009:
ZÁVODY V SKLENAŘICÍCH SE ODKLÁDAJÍ NA 31.10.

 Markéta napsal(a) dne 14.10.2009:
Přihlášky do Jilemnice nejsou třeba, stačí si napsat o číslo na mail:skrbekhome@seznam.cz nebo zavolat na 602 835 994. Kdo už jel v Bozkově nebo Příkrém, je automaticky přihlášen i do Jilemnice. Startovní čísla zůstávají po celý seriál stejná.

 Jenda napsal(a) dne 14.10.2009:
Kde najdu přihlášku na jilemnici?Díky za odpověď

 František napsal(a) dne 14.10.2009:
Video z Příkrého už mám hotové,přivezu do Jílennice,nebo kdyby ně kdo chěl tazak zašlu.

 wasek napsal(a) dne 13.10.2009:
videa z příkrého postupně ode dneška nahrávám na youtube jako uživatel wasekd tak se mrkněte. Je tam předevšim výjezd mezi břízkama

 Jíra napsal(a) dne 13.10.2009:
Takže další závod bude na sněhu? :) No proč ne.

 František napsal(a) dne 10.10.2009:
Omlouvám se, užjsem to našel.Franta

 Yveta napsal(a) dne 10.10.2009:
"Mazlik" tam jen zapomněl připsat www, proto odkaz nefunguje, takže: http://www.msch.cz

 František napsal(a) dne 10.10.2009:
Nevím ale asi jsi si popletl adresu,koukni na to znovu. Veškeré dostupné info z ISDE najdete na www.enduromotosport.com

 mazlik napsal(a) dne 9.10.2009:
http://msch.cz/ Novinky ze šestidenní Motosportu Bozkov:-)

 FilipTenere napsal(a) dne 7.10.2009:
Co se týká kontrolní akce ČÍŽP v UJ, napadá mě jedna věc. Řekl bych, že tady pan Kerouš a spol. otevřeli své karty, asi víc než chtěli. Z jejich počínání je totiž vidět, že PODCENILI závodníky, organizátory a fanoušky endura. O to víc se jejich počínání jeví jako agresivní, účelové a nikoliv veř. prospěšné.

 Markéta napsal(a) dne 7.10.2009:
Dvojice se v Jilemnici nepojedou.V Příkrém byl závod dvojic do seriálu vložen z důvodu zachování místní tradice.Jilemnice má jako specialitu vložený závod dětí.

 luboš napsal(a) dne 7.10.2009:
zdravím jak to vypadá v jílemnici se závody dvojic???pojedou se nebo né??

 Jaromír Flígl napsal(a) dne 7.10.2009:
Moje reakce na vyjádření ČIŽP ke kontrolní akci v UJ. Dobrý den, přečetl jsem si vyjádření oddělení vnějších vztahů ČIŽP k akci v UJ. Souhlasím s tím, že dozorový orgán má právo rozhodnout o tom, kam a kdy pošle své kontrolní pracovníky. V ustanovení § 6 správního řádu, který jako obecná právní norma platí i pro postup správních orgánů, je uvedena zásada procesní ekonomie (hospodárnosti), kdy je správní orgán povinen postupovat tak, aby nevznikaly zbytečné náklady. Tato zásada platí jak ve vztahu k účastníku řízení, tak k samotnému správnímu orgánu. Jelikož pečlivě sleduji stránky enduro-janovice i ostatní zaměřené na enduro, nenašel jsem nikde výzvu k tomu, aby se v UJ jel nepovolený závod. Domnívám se proto, že paní Černá účelově lže, aby ospravedlnila zcela bezúčelnou akci ČIŽP. Po obdržení odpovědi ma mojí žádost o prošetření, jakým způsobem se pan Karel Kerouš podílel na zrušení závodu v UJ, který jsem zaslal písemně na ČIŽP OI Praha, požádám o informaci dle zákona č.106/1999 Sb o sdělení nákladů na kontrolní akci v UJ a jejím výsledku, kterou pošlu k posouzení vedení MŽP ČR s dotazem, zda v době nutných úspor v rozpočtu státní správy jsou prostředky ČIŽP využívány účelně. J. Flígl

 charlie.ii napsal(a) dne 7.10.2009:
V dnešním Krkonošském deníku najdete článek o Příkrém

 Jarda Bachman napsal(a) dne 6.10.2009:
Zajímavost z Janovic!! "Perlička" od pana Pošíka :"Česká inspekce životního prostředí (ČIŽP) provedla akci na „Černé enduro jezdce“. Na kutnohorském okrese v Uhlířských Janovicích se měla ve dnech 26. - 27. 9.2009 konat motocyklová soutěž Mistrovství ČR, která byla oficiálně zapsaná AČR (Autoklub České republiky). Soutěž se nejela. Roční příprava pořadatelů, finanční náklady a vynaložená práce přišly vniveč. Proti rozhodnutí, které vydal Městský úřad v Kutné Hoře se odvolala občanská sdružení Tilia Thákurova a Arnika. Rozhodnutí nenabylo právní moci a proto pořadatelé tento závod zrušili. Všem přihlášeným jezdcům poslali zprávu o zrušení tohoto závodu a vše uveřejnili na webové stránky. Tím si všichni mysleli, že kapitola letošního ročníku je uzavřena. Ale opak se stal pravdou. V sobotu ráno kolem deváté hodiny dopoledne přijelo do Uhlířských Janovic několik vozidel ČIŽP, Policie ČR a vozidlo s redaktorkou a kameramany České televize. Akce byla přísně utajena a nikdo z okolí jejich schůzky na benzinové čerpací stanici v Uhlířských Janovicích nevěděl co se děje. Pořadatelé soutěže nebyli rovněž o ničem informováni. Tato akce ČIŽP byla připravena na znemožnění a zlikvidování „černého závodu“, který měl pořadatel údajně v sobotu ráno odstartovat bez povolení. Celou akci proti neposlušným enduristům vedl Karel Kerouš vedoucí ČIŽP oblastního inspektorátu Praha. Rozdali barevné mapy s trasou závodu, určili hlídky a jejich rozmístění po lesích a Policii ČR nařídili zastavit všechny podezřelé motocykly. Akce trvala v sobotu od 9:00 do 16:00 odpoledne. Výsledkem jejich celodenní snahy bylo, že během dne neviděli a nezastavili ani jeden soutěžní motocykl. Je těžké věřit a spolupracovat se státním orgánem jako je ČIŽP, která na veřejnosti podporuje a nemá nic proti pořádání oficiálních motocyklových závodů. Chování ČIŽP bereme vůči nám pořadatelům, jako velmi nekorektní. Byli přizváni před samotnou soutěží k prohlídce navržené tratě, omluvili se, ale na přepadovou kontrolu „černého závodu“ jich přijelo řádově dvě desítky. Bylo by možná zajímavé zjistit, kolik tato akce stála a kdo ji zaplatí. Chtěli bychom poděkovat všem ukázněným enduro jezdcům, že respektovali naše rozhodnutí a nařízení nejezdit do prostoru, který byl vymezen pro vlastní motocyklovou soutěž v daném termínu. Velmi nám to pomohlo , neboť budeme znovu žádat o uspořádání nové soutěže v roce 2010 a nedali jsme záminku ČIŽP k zakázání příštího závodu."

 Jirka napsal(a) dne 5.10.2009:
Za celý Enduro trial club děkuji za snad nejhezčí soutěž za celý rok!

 František napsal(a) dne 5.10.2009:
Video z Příkrého na www.enduromotosport.com

 Jíra napsal(a) dne 5.10.2009:
Skvělé závody - díky moc! Nádherná trať. Opravdu pěkné svezení. Už minule jsem si říkal, že je škoda, že nepořádáte podobnou akci každý víkend. :) Jsem taky rád, že to bylo sjízdné i pro hobíky. Díky délce okruhu nikdo snad nedostal od nejlepších víc než 2 kola. Těším se na Jilemnici.

 vena napsal(a) dne 4.10.2009:
Kopidlo je zhruba 35 km od Plzně směr Most

 Yveta napsal(a) dne 4.10.2009:
To Vojta: Parádní opravdu akční fotky!

 Vojta napsal(a) dne 4.10.2009:
asi 300 fotek z Příkrého http://offroadmoto.cz/gallery/Příkrý_09/prikry.htm

 Boris napsal(a) dne 4.10.2009:
Já myslím taky že nádhera, závody, zázemí,pořadatelé, počasí vše na 1* a večer jestě výsledky mailem domů, tak to je laťka nasazená hodně vysoko a klaním se pořadatelům až k zemi. Tady by musel být spokojen i ten notorický stěžovatel co vždycky na netu kritizuje, škoda že tam nebyl... :-)

 František napsal(a) dne 4.10.2009:
Výsledky od pořadatelů na www.enduromotosport.com

 kozivak napsal(a) dne 4.10.2009:
Závody super!Tohle bylo fakt enduro!!Všem moc díky.

 FilipTenere napsal(a) dne 4.10.2009:
Připojuju se k poděkování pořadatelům za sobotní závod. Profesionálně jste zvládli organizaci, zajištění podél trati a hlavně trať byla opravdu parádní! Bylo vidět, že za tím vším je velkí zkušenost a kus práce. Opravdu díky všem, co jste si tam mákli! Za rok přijedeme určitě znovu. FK.

 Markéta napsal(a) dne 3.10.2009:
Omlouváme se všem za to páteční neodpovídání v návštěvní knize, ale všichni byli na trati a chystali depo, u PC neseděl nikdo. Děkujeme za pochvaly i velikou návštěvnost, potěšilo nás to.Výsledky už máme, pokud jste je neodstali mailem - na někoho máme uloženy adresy, budou zítra zde na stránkách.

 charlie napsal(a) dne 3.10.2009:
http://www.sokolovnabozkov.cz/ostatni/ufoprikry09/index.htm

 luboš174 napsal(a) dne 3.10.2009:
díky za krásné závody v příkrém,hodnotím hodně vysoko,letos nejlepší co jsem jel,jen tak dál

 Jarda Bachman napsal(a) dne 2.10.2009:
Start jednotlivých kubatur se rozhodne podle počtu přihlášených. Krásně nám zapršelo, prášit se rozhodně nebude.

  napsal(a) dne 2.10.2009:
Na časový plán stačí kliknout na Závody 2009

 Lukas napsal(a) dne 2.10.2009:
..v Přikrem

 Lukas napsal(a) dne 2.10.2009:
Tak jak to je?start 85 je v těch 11?

 wasek napsal(a) dne 2.10.2009:
jaké máte počasí v příkrém? Je tam mokro nebo sucho?

 Pavel napsal(a) dne 2.10.2009:
zdar,také bych rád věděl v kolik startují veteráni, děkuji za odpověd

 luboš napsal(a) dne 2.10.2009:
zdravím nemůže mě někdo napsat jak se to zítra jede,myslím v kolik jaká třída,moc děkuji

 František napsal(a) dne 1.10.2009:
Do Příkrého přivezu DVD z Bozkova,st.č.507

 Jaktovidím napsal(a) dne 1.10.2009:
Od pořadatele vynikající nápad, jak přijít k penězům,ale jak udělat soutěž si asi hlavu lámat nebude.

 PetrTM napsal(a) dne 29.9.2009:
Upřímně řečeno, nevěřím ani trochu tomu, že by někdo za měsíc horkou jehlou ušil klasické enduro...za tu dobu nemá šanci ani oběhat všechna povolení atd...předpokládám že se ta soutěž stejně buďto zruší, a nebo odjede po silnici, jako Bohdalovice někdy v roce 2004...

 Jaromír napsal(a) dne 29.9.2009:
Pořadatelé z Jilemnice měli určitě pro své rozhodnutí zachovat termín 24.-25.10. důvod. Ale je škoda, že díky špatné komunikaci je jezdec postaven před volbu zda jet určitě kvalitní CC nebo jedinou klasickou soutěž.A když budu velký pesimista, tak možná poslední v ČR.

 Jarda Bachman napsal(a) dne 28.9.2009:
Ze Semil směr Vysoké nad Jizerou,příjezd v obci Příkrý bude značen.

 Tomas napsal(a) dne 28.9.2009:
Kde přesne v Příkrém se to jede, jeste jsem tam nebyl. Díky za nejaky orientacni bod.

 Markéta napsal(a) dne 27.9.2009:
Petře, 85 ccm v Příkrém startují.

 petr napsal(a) dne 27.9.2009:
dobrý den mám dotaz jesli jedou v Příkrém i 85ccm

 Yveta napsal(a) dne 27.9.2009:
Není to Kopidlno u Jičína, ale opravdu Kopidlo /bez "n"/u Plzně.

 Yveta napsal(a) dne 27.9.2009:
Není to Kopidlno u Jičína, ale opravdu Kopidlo /bez "n"/u Plzně.

 Yveta napsal(a) dne 27.9.2009:
Není to Kopidlno u Jičína, ale opravdu Kopidlo /bez "n"/u Plzně.

 Franta napsal(a) dne 26.9.2009:
Je to u Plzně

 Boris napsal(a) dne 26.9.2009:
Kopidlno :-)

 Boris napsal(a) dne 26.9.2009:
Neví někdo kde je to kopidlo kde se má jet enduro místo Bohdalovic? Prý to není kopidlo tady u Jičina, ale někde u Plzně..

 Franta napsal(a) dne 26.9.2009:
Nepovedlo se mi skopírovat celý text obsáhlé zprávy ČTK,ale mám ho na svém webu www.enduromotosport.com ,Zdravím a sejdeme se v Příkrém.

 Franta napsal(a) dne 26.9.2009:
Enduro se v Uhlířských Janovicích nepojede, proti byli ekologové

 Pošíková napsal(a) dne 24.9.2009:
Dobrý den, sledujte noviny, hlavně Mladou frontu. Poskytli jsme vyjáření ČTK.Napsali jsme žádost o prošetření na min. živ. prostřední - vnitřní autid, inspekci živ. prostředí. Bohužel, když si dnes založím sdružení a vy si budete chtít v Semilech postavit větrnou elektrárnu, já s tím nebudu souhlasit a nastane koloč zákazů, odvolání. Tak to zde funguje. Také jsme se domnívali, že když máme všechna povolení, odborné posudky z agentur, splnili jsme všechny požadavky pana K. z loňského roku, tak se mu stejně podařilo nám to překazit. Možná, že to je zneužití pravomoci veř. činitele. To se uvidí u soudu. Držte nám palce. Pošík vlastně teď bojuje dál, ale už za rok 2010.

 Motoklub Vysoké napsal(a) dne 23.9.2009:
Všechny zveme 17.10.2009 na KTM Cross Country Sklenařice 2009 - více na www.motoklubvysoke.estranky.cz

 Jirka napsal(a) dne 23.9.2009:
Víte proč VV svazu endura dal ten termín,který se kryje se závodem v Jilemnici? Protože tam sedí banda pitomců,kterí už dávno nevědí o co v enduru jde! Jejich neschopnost je naprosto neuvěřitelná! Místo aby se zabývali zrušením jediného endura,co se mohlo letos jet v Uhl. Janovicích, nejsou schopni ani najít nějaký termín pro M.ČR a Pohár,aby se to s nějakým závodem nekrylo!

 Markéta napsal(a) dne 23.9.2009:
Pořadatelé z Jilemnice se dnes aktuálně usnesli, že termín 24. a 25. října 2009 pro třetí díl seriálu MG SPORT UFO ENDURO CC zachovají.

 Jaromír napsal(a) dne 22.9.2009:
Pokud se nemýlím, tak se má 7.11. jet ve Mšeně poslední tankování. Bylo by škoda, aby se termíny potkaly. Jinak mi je nepochopitelné, jak může AČR vypsat závod na stejný termín kde je Jilemnice. Určitě všichni musí vědět, že seriál závodů Endura Semily je rozjetý a je velice kvalitní. Věřím, že najdete řešení.

 PetrTM napsal(a) dne 22.9.2009:
Jsem pro ten říjnový termín, v listopadu je velmi reálné že by se jelo na sněhu, a nebo spíš nejelo už vůbec. Loňské Martinice byla skutečně jen výjimka...

 Markéta napsal(a) dne 22.9.2009:
Dnes jsme se zcela náhodou dozvěděli na netu, že na termín 24. a 25. října, kdy se měl jet závěrečný díl seriálu MG SPORT UFO CC 2009 v Jilemnici, byl Autoklubem ČR vypsán závod endura v Kopidlu. Jedná se o podnik PČR a MČR a tudíž se dá předpokládat, že by tento závod v rámci seriálu značně utrpěl odlivem závodníků. Termín 24. a 25. 10.2009 byl původně určen pro závody v Bohdalovicích, jelikož jsme však měli naprosto ověřené informace od místních organizátorů, že se závod rozhodně nepojede, zahrnuli jsme po domluvě s nimi tento termín do seriálu MG SPORT UFO CC. Situace se však změnila a my nyní stojíme před problémem jak ji vyřešit. Poslední díl seriálu se rozhodně pojede a nejspíš v jiném termínu. Uvažujeme o dvou - 17. a 18. 10.2009 nebo 7. a 8. 11. 2009. Oba mají své výhody i nevýhody, jednání intenzivně probíhají, do konce týdne bude jasno.

 Jaromír napsal(a) dne 22.9.2009:
Neumím zhodnotit jaký podíl má na zrušení soutěže v UJ AČR, ale loňského roku byl hlavním odpůrcem pan Karel Kerouš z České inspekce živnotního prostředí, který má shodou okolností u Kácova chatu. (shoda čistě náhodná). Jeho angažovanost přispěla údajně hlavní měrou i k letošnímu výsledku. Myslím, že by nebylo špatné mu na úřední e-mail poslat pár názorů od jezdců, aby na ČIŽP viděli, jaký ohlas u veřejnosti jeho aktivity mají. Adresa je kerous@ph.cizp.cz. Myslím, že je vhodné upozornit především na to, že zrušením organizovaných závodů, kde je ekologický dozor a pod., se podporuje volné ježdění, které může mít za následek opravdové ničení přírody. Protože sám pracuji ve veřejné správě, vím, že pokud je více stížností na určitý postup nějakého pracovníka, většinou to vzbudí určitý zájem. Rovněž si myslím, že by situaci měl v podobném duchu medializovat VV endura. Pokud si umí Kerouš najít cestu do medií, měli by to naši činovníci umět taky.

 Martin napsal(a) dne 21.9.2009:
Jaromírovi - Nejedou se Bohdalovice a je to poprvé,kdy se v ČR a vlastně i v ČSSR nejela ani jedna klasická soutěž! Když nepočítám sprintenduro. A to těch soutěží mělo být asi 5 a CC dvanáct jak nám tvrdil na začátku sezóny pan Rudolf. Ti neschopní funkcionáři Svazu Endura to ale vedou co? Ani se mi nechce napsat kam,ale to si každý lehce doplní!

 Jaromír napsal(a) dne 21.9.2009:
Teď jsem se podíval do kalendáře a zjistil jsem, že je to stejný termín jako Jilemnice, to znamená, že se asi nejedou.

 Jaromír napsal(a) dne 21.9.2009:
Nevíte někdo, jak to vypadá za měsíc s Bohdalovicema? Aby to nebylo podobné jako v UJ

 Petr napsal(a) dne 20.9.2009:
M.Vojtíšek - Je tady ještě krajní možnost vypátrat debila,co se o to zrušení postaral a "popovídat si s ním a myslím,že by ho podobné hlouposti už nikdy nenapadly! Jen mám obavu,aby se to jednou nemuselo skutečně realizovat. Není to sice humální,ale věřte,že zatraceně účinné!!!

 Standa napsal(a) dne 20.9.2009:
J.Bachman : Pak tedy žijeme opravdu v debilním Kocourkově,protože kreténi se potom mohou odvolávat do nekonečna a vlastně žádný podnik,ať už motoristický nebo jiný by se nemohl pořádat! Je tady pouze možnost zažalovat konkrétní osoby o náhradu škod,když se prokáže bezdůvodnost odvolání a bohatě by stačilo několik takto vyhraných sporů a každý ekoteroristický spolek by si příště takové nesmysly hodně rozmyslel!

 Jarda Bachman napsal(a) dne 20.9.2009:
Pro Martina - stačí jen poslat na mail: skrbekhome@seznam.cz jméno závodníka, startovní číslo, které požadujete a třídu motocyklu.Ti co jeli v Bozkově mají čísla přidělena. Stačí se přihlásit ráno na prezentaci.

 Martin Vojtisek napsal(a) dne 20.9.2009:
Stando nevis vubec nic,hlavne ze kecas!Ta povoleni nenabyla pravni moci,protoze se ty obcanska sdruzeni odvolala!Jestli nejses tupej,tak to snad pochopis a nebudes znevazovat praci lidi.kteri soutez pripravovali.

 Jarda Bachman napsal(a) dne 20.9.2009:
Pro Standu - asi jsi žádné závody nepořádal. Příslušný úřad životního prostředí vydá rozhodnutí a pak má každý 15 dnů na podání námitek (při šestce v Jablonci třeba Jihočeské matky).Pokud se to stane, je dalších 30 dnů na nové rozhodnutí. Zelené spolky mají bohužel u nás moc velkou a navíc jim občas někdo "poradí" !!

 Standa napsal(a) dne 20.9.2009:
K tomu enduru v Uhl. Janovicích -pokud má pořadatel všechny náležitosti a povolení v pořádku,tak sotva může nějaké odvolání zelených ekoteroristů soutěži zabránit! Pokud je soutěž někým schválená může si každý povídat a odvolávat se jak chce!Docela by mě zajímalo,co dalšího bylo za tím,že se soutěž nemohla jet! Nejaké zelené zájmové spolky nemají vůbec žádnou úřední pravomoc!

 Martin napsal(a) dne 19.9.2009:
Chtěl bych se zeptat kdy budou přihlášky na Příkré.Děkuji

 Jarda Bachman napsal(a) dne 18.9.2009:
Vyjádření pan Pošíka k enduru v Uhliířských Janovicích:"Proti vydanému rozhodnutí Městským úřadem Kutná Hora – odborem životního prostředí se odvolala občanská sdružení Arnika, zastoupená Martinem Skalským a občanské sdružení Tilia Thákurova, o.s. zastoupená ing. Jelínkovou. Vydané rozhodnutí nenabylo právní moci, a proto Vás jezdce nemohu na připravenou enduráckou trať pustit. Udělal jsem opravdu maximum, aby se dlouho připravovaná a Vámi žádaná soutěž mohla uskutečnit.Je mi smutno, ale jsem připraven a odhodlán uspořádat motocyklovou soutěž v Uhlířských Janovicích znovu v roce 2010. Děkuji za podporu a přízeň Jiří Pošík." Letošní sezonu endura můžeme odepsat Je mi líto pořadatelů z Janovic. Jejich roční úsilí skončilo nezdarem...

 Franta napsal(a) dne 18.9.2009:
Velké sklamání pro České enduro,Uhlířské Janovice shttp://files.enduromotosport.com/200005962-9989b9a82e/ENDURO%20SE%20NEJEDE.htme definitivně nepojedou,viz

 ondřej napsal(a) dne 15.9.2009:
Scháním někoho do dvojce na cc Martinice nenašel by se někdo?

 Jirka napsal(a) dne 13.9.2009:
Jen doufám, že extrém nebude E-X-T-R-É-M. :) Tohle tam snad nepotkáme http://www.youtube.com/watch?v=l5x7OMqACZE&feature=player_embedded . ;) Opravdu se těším. Bozkov byl výborný!

 Jarda Bachman napsal(a) dne 12.9.2009:
extrémků jsme pár v Příkrém připravili. Trať bude členitější než v Bozkově, je moc pěkná, endurová. Věřím, že se vám všem bude líbit.

 Franta napsal(a) dne 11.9.2009:
Nevím jak jste na tom,ale myslím že by to chtělo zabudovat do závodu nějaký i třeba lehčí extrémek,jinak se těším na další závod do Příkrého.

 niki - mám licenci! napsal(a) dne 8.9.2009:
Nevím co se tu rozčilujete nad tím jestli Dolenskej jel hobby nebo měl jet licenci. Licenci nemá, na licenčáky nestačí, tak musí pojet aspoň hobbyky aby si ještě něco dokázal než úplně odejde do toho našeho endůráckého důchodu. Jak bylo zmíněno, je to na něm jak uváží kde pojede. Si to svědomí nějak přebere...

 Tomáš-510 napsal(a) dne 6.9.2009:
Honza KTM 125 SX-ahojky,nenechám si nic znechutit .Ježdění se mě opravdu moc líbí a nehodlám to ukončit :-) moc a moc ti děkuji a doufám že se uvidíme v Příkrém.

 Jarda Bachman napsal(a) dne 6.9.2009:
Trať a zázemí prvního závodu seriálu pro vás připravili členové Motorspotu Bozkov. Včera začala příprava tratě druhého podniku v Příkrém a určitě se máte opět na co těšit!!

 Honza KTM 125 SX napsal(a) dne 6.9.2009:
Tomášovi 510 : jsem rád, že jsi vpořádku dojel, když jsem Ti pomahal v tom uvozu, tak byli kluci za nama pěkně netrpělivý, ale přežehlit motorku Ti nemuseli :) Ale proč přežehlej i moje nohy když se Tě snažim vytáhnout, to už jsem uplně nepochopil:) nenech si znechutit ježdění, zabojoval si a dojel, tak to má být:) Jinak jako každý rok musíme pochválit kolektiv z Enduro Semily, zavody byly parádní, díky za ně!

 Tomáš-510 napsal(a) dne 6.9.2009:
Jirkovi a Michalovi H.- moc vám chci poděkovat za to jak jste se mě tu zastali.Jsem začínající závodník a jezdím teprve od jara . Závod se mě moc líbil až na tu bezohlednost .To najíždění v tom cíli jsem taky nepochopil a ještě v jednom úseku co se dojíždělo do cíle jsem se vysekal a jeden závodník mě pomohl (čímž mu chci moc poděkovat)se zvednout .Než jsme stihli zvednout motorku, tak ostatních deset mě ji přejelo a zlomili mě stupačku.Zvládnul jsem vše a jsem rád že jsem si pěkně zajezdil…

 licence napsal(a) dne 5.9.2009:
co by jste cekali od Martinic!!!!!!b když neuměj spočitat ani vysledky

 Jirka napsal(a) dne 5.9.2009:
Jestli je nutný pro boj licenčního jezdce o místo v druhé desítce najíždět do "juniorů"? Podle mne ne. http://img35.imageshack.us/img35/9043/bscap0002fe.jpg Co vy na to? Najel do něj celkem důrazně a to 4x. Odhadované zdržení než kdyby počkal až 510ka odjede - 5 vteřin.

 Yveta napsal(a) dne 5.9.2009:
Nejen vy jezdci si někdy užijete vlhka, zimy, větru a bláta. V dnešní hrozném počasí pro vás partička nadšenců začala chystat trať v Příkrém na druhý závod UFA :-)

 Boris 466 napsal(a) dne 3.9.2009:
Láďovi- no jo to víš že by se o tom dalo debatovat a názorů bude spousta.Já si myslím že když někdo licence přestane jezdit ( z důvodu finančních jako že třeba neutáhne seriál PČR endura a croscountry ) může jít klidně do hobíků. Jezdec který loicenci má samozřejmě nemá mezi hobíky co dělat, to je bez diskuze. Jinak taky dík pořadatelům za krásné závody a tu dívenku co na mě u trati vyplazovala jazyk zvu někam na kávičku. Opravdu vyplazovala moc hezky :-) Nebo že by sympatizovala s tím týpkem co mě furt nemohl předjet a chtěla mě otrávit ? Každopádně se jí to nepovedlo....:-)

 Láďa napsal(a) dne 2.9.2009:
Borisovi : Jakou pauzu? Napsal jsem po skončení licence, ješte rok mezi nimi jezdit a další rok už jet Hobíky. Z důvodů finančních je to asi jedno, motorku mít stejně musíš a vklad platíš stejně. A z důvodu zranění přestoupit k hobíkům,to nevím! A věku? Prostě ve čtyřiceti pojedeš veterány!

 Boris napsal(a) dne 2.9.2009:
Láďa- prosím Tě co je to za blbost? Nevím co je na tom když přestanu jezdit licence ( z důvodu finančních nebo věku či zranění atd ) a začnu jezdit hobíky. Ty bys asi chtěl aby si takový jezdec dal ještě rok pauzu? Jseš nějakej přísnej :-)

 Jarda napsal(a) dne 2.9.2009:
Hobíci nepodceňujte se. Pokud vezmu výsledky a pominu v licencích mistráky, kteří jediní ujeli 9 kol, tak v sobotu měly licence ujeto průměrně 6,2 kola a hoby E2 6,95 kola. Myslím, že je jedno, kdo s kým jede.A pokud jede vedle mě někdo lepší, alespoň se něco přiučím.

 Michal H napsal(a) dne 2.9.2009:
Mě je celkem jedno zda v hoblíkách jede někdo s licencí nebo ne, pro mě je pičus ten co mě ze zadu sejmul a dvojitej ten co najížděl v neděli na toho klučinu. Jo holt někdo má v hlavě nassssráááno.

 Láďa napsal(a) dne 2.9.2009:
Yveta - A já myslel,že to jsou závody hobíků a né porovnávání s výkonnostně lepším jezdcem! Stejně si myslím,že by licenční jezdec měl mezi hobíky závodit až druhý rok co si licenci neobnoví! ten první rok by měl startovat ještě s licencemi!

 Jirka napsal(a) dne 2.9.2009:
Fotky zobou dnů jsou umístěny na adrese: http://offroadmoto.cz/gallery/bozkov/bozkov.htm

 Yveta napsal(a) dne 2.9.2009:
Kluci, už se to řešilo po Košťálově - pan Dolenský letos licenci opravdu nemá! Dobře to napsal Kozivak /níže/ - aspoň je možnost poznat, jak je kdo od koho daleko, když má možnot si zazávodit s výkonnostně lepším jezdcem.

 Emil napsal(a) dne 2.9.2009:
Napadá mě domácí Dolenský, co to vyhrál!

 Franta napsal(a) dne 1.9.2009:
Video a foto z Bozkova najdete na www.enduromotosport.com

 lukas napsal(a) dne 1.9.2009:
jakyho jezdce myslíte který jel šestidenní?

 Pavel napsal(a) dne 31.8.2009:
Moc pěkné závody, počasí vyšlo až moc, jen toho prachu mohlo být míň!

 Jirka napsal(a) dne 31.8.2009:
Super závody! Výborná trať. Pohodová atmosféra. Jen mne v neděli znechutilo chování některých "závodníků". Zajímalo by mě, jestli ty lidi co jezdí jako pr*se alespoň byli na bedně. Omámení adrenalinem chápu, ale taky by to chtělo trochu rozumu. Dám sem odkaz na video jak „pan závodník“ na HSB v cílovým koridoru opakovaně najíždí na kluka na motorce na malých kolech. Tohle fakt nepochopím, ale třeba mu těch 5 vteřin zdržení za to stojí. Doufám, alespoň, že to byl „přeborník“ a nenaruším si tak představu, že my hobíci jezdíme hlavně pro radost.

 Pavel napsal(a) dne 28.8.2009:
Kozivak - No nevím,pár profíků by se tady našlo! A pokud si přečteš příspěvky od Rocca a Ondry,tak můj návrh je docela na místě! Když je to celé pro hobíky,tak proč mezi nimi startují jezdci co jedou šestidenní a poháristi? Asi jak psala Markéta posoudili svou výkonnost že je to potřeba natřít aspoň hobíkům a něco vyhrát ! pořád je to lepší než dojet okolo 10 místa mezi licencemi,kam by měli vlastně v tomto seriálu patřit! Nevím co na to pořadatel,ale mě to příjde hodně neférové a vlastně to popírá původní myšlenku celého seriálu!

 rocca napsal(a) dne 28.8.2009:
pro Ondru jedou proto že mají rádi stupně vítězů a poháry a letos to na evropě v Madarsku taky nebyla žádná sláva tak je potřeba pojet aspoń hobíky

 ondra napsal(a) dne 28.8.2009:
proč jedou v kategorii hobby lidi kteří jezdí šestidenní?

 kozivak napsal(a) dne 27.8.2009:
Na to, že se jede v sobotu ses probral Pavle docela brzo. Neřeš to a přijeď se svézt. Body do poháru si sbírej jinde.Tohle je pohodovka aspoň poznáš jak jsi daleko od mistráku a ty profíci co tu jedou v licencích musej taky chodit do práce jako my všichni, tak nevím o jakém profi je vůbec v Čechách řeč.Zdar!

 Pavel napsal(a) dne 27.8.2009:
Markéta - Já si myslím,že udělat jednu kategorii pro profíky a dvě pro poháristy a zbytek pro hobíky,by bylo ideální, poháristů by přijelo o hodně víc,protože teď se jim závodit s profíky moc nechce a jejich účast je slabší! Vydělal by na tom i pořadatel vyšší účastí jezdců! Je sice pravda,že je závod určen především pro hobíky,ale pokud ho vypisujete i pro licenční jezdce,jistě by větší účast těchto jezdců nevadila a poháristi by nemuseli závodit s jezdci co závodí mistrák!

 Markéta napsal(a) dne 27.8.2009:
Pro Pavla - seriál je zaměřený především na HOBBY jezdce, licenční závodníci mají svoje závody - PČR, MČR. Proto jsou v MG SPORT UFO.... rozděleni do kategorií hobby jezdci a licenční, kteří se přijdou vlastně "jen svézt" startují všichni společně. Vlastně už v květnovém příspěvku do diskuse bylo napsáno následující: Závodníky vlastnící licence A či B, kteří zamýšlejí startovat mezi hobby jezdci, žádáme o reálné posouzení jejich výkonnosti, až budou zvažovat, do jaké kategorie se přihlásí. Jistě si uvědomují, že pro licenční jezdce jsou určeny jiné závody, seriál je organizován především pro hobby jezdce a licenční závodníci se zde mohou „svézt“ v pro ně vypsané kategorii. Nejde o závody započítáváné do MČR a PČR, tak si je vzájemně nekažme dohady o tom, kdo licenci vlastní a kdo nikoli a kdo spadá do jaké kategorie.

 Pavel napsal(a) dne 26.8.2009:
Proč děláte jen jednu kategorii licence? Poháristi budou startovat raději s hobíky než s mistrákem!

 Markéta napsal(a) dne 24.8.2009:
Moto Klub BEZINKA Kamýk vás zve na moto show s celodenním programem dne 12.září 2009. Začátek v 9.00. Kamýk u Litoměřic. Více na www.bezinka.cz

  napsal(a) dne 24.8.2009:
Honzo a Wasku, i vy ostatní- přejímka v Bozkově v sobotu bude od 7 do 10 hodin. 11,00 start licenčních jezdců a s nimi pojede jedna hobby kategorie - ta v níž bude přihlášeno nejvíc jezdců. Pokud tedy to bude zrovna ta vaše a pokud přijedete v poledne, mohlo by se stát, že to bude poněkud pozdě......Pokud máte jakýkoli dotaz, napište nebo zavolejte, určitě najdeme nějaké řešení. 602 835 994

 wasek napsal(a) dne 23.8.2009:
mám stejný dotaz jako Honza, nikde není uvedeno do kolika je přejímka, číslo mám taky rezervované tak potřebuju vědět jak moc brzo musím vstávat :-)

 Honza KTM 125SX napsal(a) dne 22.8.2009:
Mám dotaz ohledne registrace na místě v sobotu v Bozkově, konkrétně u třídy Hobby. Mohu dorazit na místo až kolem 12té hodiny, je možné se zaregistrovat i v tento čas, nebo je nutné být na místě kvůli registraci již dříve? Startovní číslo mám zaregistrované. Děkuji.

 Yveta napsal(a) dne 19.8.2009:
Wašek: Najdeš to v odkazu "Závody 2009" pod bodem 7 dole:Přihlášky formou formuláře nebudeme používat, stačí jen poslat na mail: skrbekhome@seznam.cz jméno závodníka, startovní číslo, které požadujete a třídu motocyklu. V listině s rezervovanými startovními čísly na internetu se objeví vaše přihláška do 24 hodin.

 hadek napsal(a) dne 17.8.2009:
zdravím chtěl bych poděkovat příznivcům endura Semily za povzbuzování na Mistrovství Evropy které se konalo na Slovensku jejich podpora byla silná a za to děkuji

 Franta napsal(a) dne 17.8.2009:
Má videa z Loukova a další můžete shlédnout na www.enduromotosport.com v mém videopřehrávači,přeji hezké pokoukání a snad se tam také uvidíte,přeji Hezký den apříští týden v Boskově naviděnou.

 wašek napsal(a) dne 16.8.2009:
zdravím, kde se mužu přihlásit na Bozkov? Nebo aspoň zamluvit si start.číslo???

 charlie napsal(a) dne 10.8.2009:
foto Loukov - neděle: http://fotocermak.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=51:akce-v-bozkov-a-okoli&catid=1:latest-news&Itemid=63

 lada81 napsal(a) dne 6.8.2009:
Na http://www.nancevsky.cz soutěž o dvě vtupenky na ms.ve Frestyle v Ostravě

 Luc. napsal(a) dne 30.7.2009:
V sobotu 15. srpna se budou konat závody na trati ve Lhotce. Více info včas na: www.enduro.unas.cz

 boris napsal(a) dne 20.7.2009:
To Yveta : Děkuji pěkně :-)

 Yveta napsal(a) dne 19.7.2009:
To Boris: Ze Semil směr na Jilemnici, přes Benešov, Podolí, Rybnice, pak už je Loukov. Ze Semil cca 10 km. Depo je v Loukově vpravo od silnice /přes most, je to dobře vidět/.

 boris napsal(a) dne 19.7.2009:
A kdepak je ten Loukov, kdybych se chtěl přijet sklouznout?

 Luc. napsal(a) dne 29.6.2009:
saki: Závody v Loukově se pojedou 8. a 9. srpna, více info na: www.enduromartinice.cz

 saki napsal(a) dne 28.6.2009:
dobrý den nevite nekdo jestly se opet pojedou zavody u bujarka dekuji.a pripadne kam se mužu prihlasit

 Markéta napsal(a) dne 28.6.2009:
Doplnění - mail se vlastně u příspěvku nezobrazuje - doplňuji tedy: skrbekhome@seznam.cz

 Markéta napsal(a) dne 28.6.2009:
Vážení závodníci, začínají se ozývat nespokojené hlasy, že závodníci s LICENCÍ se přihlašují do různých jiných kategorií a nikoli jen a pouze do kategorie LICENCE, kam patří. Shrnuto - pokud vlastníte licenci A, rozhodně patříte do LICENCÍ. Pokud vlastníte B, ale máte motorku s malým výkonem (např."osmdesátky"), můžete jet v jiné kategorii, stejně tak veteráni. Pokud máte licenci C, do LICENCÍ se hlásit nemusíte. Jménem organizátorů apeluji na všechny již přihlášené i ty, kdo se teprve zapsat chystají - dodržujte předepsané kategorie a nekažme si vzájemně sportovní zážitek tím, že se budeme dohadovat kdo kam patří a kdo se kam přihlásit neprávem. Pokud se někdo už přihlásil a chce nyní svou kategorii změnit, není to problém. Ozvěte se kdykoli výše uvedený mail. Děkuji všem za pochopení.

 Jirka napsal(a) dne 21.6.2009:
Fotky ze sobotního moto prasete, najdete zde - http://www.zujic.com/prase/album/index.html a kdo "nahodou" zapomel, ze prase se platilo, verime, ze se poctive v Prikrem prihlasi.

 paulik napsal(a) dne 12.6.2009:
jo to si pište že to tu zas rozjedu jen co bude ňáký téma až zas budu někde na bedně jako už tolikrát nebo vám dám ňáký techniky na báby, šak se dočkáte!

 Jsi to ty? napsal(a) dne 8.6.2009:
To jsi zase pauliku? si si dal uz načase po pul roku oživit tyhlety stranky. ale takhle se ti to asi nepovede vymysli neco lepšího

 Mlsný Paulik napsal(a) dne 5.6.2009:
Jo Petra to je luxusní kočička :-P

 Yveta napsal(a) dne 5.6.2009:
Pavlíku, Pavlíku...tak za prvé to není Bachmanka, ale Petra a za druhé - máš smůlu :-)

 Pavlik napsal(a) dne 4.6.2009:
Ahoj všem, Bachmanka má nějakého kořena, nebo je volná a nezadaná???

 Markéta napsal(a) dne 28.5.2009:
Závodníky vlastnící licenci „B“, kteří zamýšlejí startovat mezi hobby jezdci, žádáme o reálné posouzení jejich výkonnosti, až budou zvažovat, do jaké kategorie se přihlásí. Jistě si uvědomují, že pro licenční jezdce jsou určeny jiné závody, seriál je organizován především pro hobby jezdce a licenční závodníci se zde mohou „svézt“ v pro ně vypsané kategorii. Nejde o závody započítáváné do MČR a PČR, tak si je vzájemně nekažme dohady o tom, kdo licenci vlastní a kdo nikoli a kdo spadá do jaké kategorie.

 Markéta napsal(a) dne 28.5.2009:
2. Závodníci vlastnící licenci „A“ musí startovat jen v kategorii 1.LICENCE.

 Markéta napsal(a) dne 28.5.2009:
Vydržte ještě přes víkend a všechny informace o seriálu tady konečně najdete,ladíme poslední detaily, bude už funkční i rezervace čísel. K dotazům zatím aspoň tolik: 1. Jezdci vlastnící licenci „C“ mohou v rámci seriálu startovat v hobby jezdcích i mezi licencemi – dle vlastního uvážení. Stejně tak jezdci spadající do kategorie „veteráni“ a třída do 80 ccm3.

 Lucie napsal(a) dne 28.5.2009:
Fotky z letošních MČR a PČR + Bezinka Kamýk na www.motolucik.rajce.net

 kozivak napsal(a) dne 28.5.2009:
licence c je licence hobby, tak nevidím důvod proč jet mezi licencema A,B- to bys pak měl vypustit i licence na hobbycross a můžeš tam závodit sám s borcema na xt a dr, protože to jsou ty praví hobíci dle tvého soudu.

 rocca st. napsal(a) dne 27.5.2009:
90 min. je málo to se teprve začínám rozjíždět a k těm licencím licence C je licence takže ne hobby

 ondra napsal(a) dne 27.5.2009:
a to jak se jede ta jilemnice a bozkov to když mam licenci C tak musím jet s licencema nebo s hobby?a taky bych řekl že 90min.stačí

 Yveta napsal(a) dne 24.5.2009:
To Pája: 8. + 9. srpna

 paja napsal(a) dne 24.5.2009:
Nevíte někdo jestli se opět pojedou závody u Bujárka dvojice,kdy a nějáké info...??

 logr napsal(a) dne 19.5.2009:
myslel jsem licence C

 logr napsal(a) dne 19.5.2009:
kdyz uz tak 120 min.licence jsou dvojce a jezdej tam jednotlivci a vedcinou se prosadej jednotlivci nez dvojce tkze muzou bejt jednotlivci a dvojce spojeny.

 Edems napsal(a) dne 18.5.2009:
určitě jednotlivce:)dvojice si muzou jet licenci C:)

 Boris napsal(a) dne 18.5.2009:
Já myslím taky že určitě jednotlivce a 90 min stačí. Přece jenom když se má trošku podržet je to až až, pak už je to jen takové kroužení se zoufalým výrazem a modlením se aby byl konec :-)

 rocca st. napsal(a) dne 17.5.2009:
určitě jednotlivce a 120 min.jako loni v UFOcapu

 kozivak napsal(a) dne 17.5.2009:
To Petr TM, tak to bude asi zakopanej pes v tý době. Když se to z těch dvou hodin zkrátí třeba na těch 90+, tak nebudou mít lidi potřebu přemýšlet o dvojicích. V Košťálově to bylo gut a bylo 80min a kdo se chce svézt, tak stejně jede oba dny a ne, že pak po jednom dnu vystřelí pryč.To, že s dvojicema ubyde lidí v jednotlivcích je pravda, takže posílám hlas jednotlivcům.

 Jaktovidím napsal(a) dne 16.5.2009:
Méně je vž d y c k y více.

 PetrTM napsal(a) dne 16.5.2009:
Hlavně myslím že vložený závod dvojic by ten seriál dost tříštil...jednak by ubylo hodně lidí v jednotlivcích, a ono závodit ve třídě s dvaceti lidma není moc motivující....navíc by určitě bylo požadováno rozdělit dvojice ještě na hobby - profi, tím pádem vyšší počet cen, nastává problém s místem pro střídání atd atd....když se udělá rozumná doba jízdy, tak je snad každej schopnej to ujet sám. Když se loni za CPA jezdily pouze dvojice, spoustu lidí u toho řvalo že se nesvezou....a i letos je myslím možností pro svezení se ve dvou dost a dost.

 Marx napsal(a) dne 15.5.2009:
Jednoznačně hlasuji pro jednotlivce....

 Jíra napsal(a) dne 15.5.2009:
Pokud by měly pro hobby jezdce být jen dvojice, tak hlasuji NE, tedy preferuji jednotlivce. Jako optimální délku závodu beru 90 minut +. Chci si zajezdit a když už většinou jedu takovou dálku ... :)

 kozivak napsal(a) dne 15.5.2009:
Já jsem taky pro jednotlivce, ale jestli budou dvojičky vložený, tak to je jejich boj a ničemu to neublíží.

 Jarda napsal(a) dne 14.5.2009:
Jo jasný, jednotlivce.

 PetrTM napsal(a) dne 14.5.2009:
Dvojice bych neakceptoval :-) jen ať se s tím každej popere sám :-D ...

 Markéta napsal(a) dne 14.5.2009:
Startovní listina je ve vývoji - vydržte, prosím, ještě pár dní. Řešíme rozsahy startovních čísel v jednotlivých kategoriích, aby nedocházelo při přejímkách k jednotlivým závodům ke zbytečným komplikacím. Hlavně ale mapujeme terén a zpovídáme možné závodníky, protože se ozvalo docela hodně zájemců, kteří by chtěli do seriálu vložit i závod dvojic. Ve snaze vyhovět co nejširšímu poli závodníků se nechceme ukvapit a tak vyčkáváme. Zajímavý příspěvek do diskuse.... co vy na to, návštěvníci našich stránek?

 paja napsal(a) dne 13.5.2009:
Jak to vypadá se startovní listinou na MG SPORT UFO ENDURO CROSS COUNTRY 2009

 jirka napsal(a) dne 10.5.2009:
Foto z vcerejsiho zavodu na NOUZOVE najdete ZDE

 Franta www.endoromotosport.com napsal(a) dne 10.5.2009:
Při zveřejňování výsledků jsem přišel na záměnu u 1.den veterán 2 a u seriál PČR E 3,jinak velká pochvala za hezké svezení,bylo to super. zdraví Franta.

 JIrka napsal(a) dne 10.5.2009:
Testuji aktivni hyperlink - web enduro

 Markéta napsal(a) dne 9.5.2009:
Foto z Košťálova zde: http://endurosemily.rajce.idnes.cz/.Autorka: Petra Bachmanová

 michal.s napsal(a) dne 8.5.2009:
Dobrý den.Chtěl bych poděkovat pořadatelům za usilovné snažení s krásně připravenou tratí a myslím,že udělali po letech dobře,že se jelo obráceně.Byla to opravdu mooc pěkná trať .A hezký motocyklový víkend.Jen si nedělejte nic z těch co rozhazují pouze jen a jen kritikou.Ať si zkusí něco sami uspořádat a uvidí,že takhle rozsáhlá akce není zas tak velká prča.

 Jirka napsal(a) dne 8.5.2009:
Fotky z obou dnů: http://www.offroadmoto.cz/gallery/kostal09/kostalov_09.htm

 honza.v napsal(a) dne 7.5.2009:
Foto z neděle: http://www.honzav.webnode.cz/kostalov/

 Jíra napsal(a) dne 7.5.2009:
Tak tedy znovu. :) Závody byly opravdu skvělé. Lepší a (pro mne) náročnější trať jsem zatím nezažil. Enduro jak má být. Škoda jen toho prachu, ale to není pochybení pořadatele. :) Sice jsem se chtěl podívat jestli bych si podle času mohl „troufnout“ z „hobby hobby“ do „hobby C“, ale je to fuk – poslední jsem nebyl a o to mi šlo. Škoda, že tahle trať prý končí a tak jsem o to víc rád, že jsem to stihnul, jelikož jsem jel až poslední závod v neděli, takže „last moment“. Doufám, že se pořadatelům podaří najít jinou vhodnou lokalitu a udělat další závody na téhle úrovni. Za Košťálov opravdu díky - rád se zúčastním někdy příště zase.

 Markéta napsal(a) dne 7.5.2009:
Pokud nemůžete najít v archivu příspěvků ten svůj, oznamujeme všem přispěvatelům, že návštěvní kniha na těchto stránkách byla napadena zákeřným virem a některé ohlasy zmizely.

 pavel napsal(a) dne 5.5.2009:
Kontaktoval jsem pana Navrátila,který mi sdělil že o problému se záhadnými výsledky ví a že budou opraveny. Čipy prý zůstaly nastaveny na závody v motokrosu a proto neregistrovaly hodiny a ta nízká průměrná rychlost byla způsobena že tam zůstala v čipech nastavena mnohem kratší vzdálenost závodu v Chříči a proto ty nízké průměry. Příprava časoměřičů na závody v Košťálově tedy nic moc nebo spíš vůbec žádná!

 Pavel napsal(a) dne 5.5.2009:
Ty výsledky dodané vámi najatými časoměřiči jsou skandál! Od kdy se dá 100 minutový závod zajet za 22 minut? Který neschopný lempl je dělal?A co ty průměrné rychlosti 19 km/h???!!! přitom průměry byly přes 40 km/h No pokud Svaz endura funguje jako jeho časoměřiči,tak není divu,že je to o ničem!

 charlie.ii napsal(a) dne 5.5.2009:
4lánek o CC Košťálov vyjde zítra v Krkonošském deníku

 Yveta napsal(a) dne 5.5.2009:
Hobby jezdci sobota i neděle na www.martinpichl.com

 Jirka napsal(a) dne 5.5.2009:
Doplnili jsme web o fotogalerii ze zavodu, vysledky a info o mereni.

 charlie.ii napsal(a) dne 4.5.2009:
Něco fotek ze soboty: http://www.sokolovnabozkov.cz/ostatni/endurokostalov09/kostalov.htm

 Jirka napsal(a) dne 4.5.2009:
určitě budou výsledky i fotky u Pišona na www.martinpichl.com, pak asi na rdracing.com, popř. foto.holan.cz

 stepan napsal(a) dne 4.5.2009:
dobrý chci se zeptat ejstli envíte o nějakém webu kde budou fotografie moc díky..

 Hawlajz napsal(a) dne 4.5.2009:
Chtel bych se zeptat kdy a kde budou zverejneny vysledky

 Jarda Bachman napsal(a) dne 3.5.2009:
Děkuju jezdcům za účast, sponzorům za podporu, pořadatelům za dobře odvedenou práci a jdu spát a spát a spát...

 Yveta napsal(a) dne 3.5.2009:
Josef Černohorský a Stanislav Vodenka z Berouna, jejichž licence byly předány u přejímky v Košťálově aniž by přijeli a přihlásili se, si je můžou vyzvednout u sl. Hany Hlobilové /el. časomíra/ v dalším podniku v Sedlčanech.

 Jenda napsal(a) dne 3.5.2009:
Sice jsem to jel prvně ale opravdu pěkný závody,a parádní účast.

 Enduro trial club v AČR napsal(a) dne 3.5.2009:
Díky za super závody!

 Jarda Bachman napsal(a) dne 28.4.2009:
Sraz na přípravu trati ve středu 29.4. v 7.30 hod. na koupališti

 Patrik napsal(a) dne 25.4.2009:
Bude na hoře nad skládkou na louce stánek s pivkem?jak tam býval dřív?bylo by to pro diváky super!!!

 Yveta napsal(a) dne 25.4.2009:
Přejímka: Pá 17 - 21 hod.: MČR, Přebor, Licence C; So 6 - 10 hod. Přebor, Licence C; So 10 - 13 hod. Hobby; Ne 6 - 7.30 hod. Přebor, Licence C; Ne 10 - 13 hod. Hobby

 Jarda Bachman napsal(a) dne 24.4.2009:
pro registraci hobby bez licence stačí jméno a st. číslo poslat na můj e-mail,odpovím obratem.

 michal108 napsal(a) dne 23.4.2009:
Jak jsem pochopil hoby hoby jedou také bez rozdílu obsahu a dá udělat registrace po internetu a pokud si jako hobx hoby mohu vybrat startovní číslo a jaké musí být podklady

 Jarda Bachman napsal(a) dne 23.4.2009:
Licence C mají přejímku stejně jako přebor.To znamená do 10 hodin.

 Joska napsal(a) dne 23.4.2009:
Taky by mě zajímalo do kolika hodin bude probíhat registrace pro závod hobby dvojic tzv. licence C. Je to taky do 13 hod., i přesto , že ve 14 hod. je start?

 Yveta napsal(a) dne 23.4.2009:
To Pája: Nevím, jak jsi myslel to "spojený", ale start licencí C je v sobotu ve 14 hodin, hobby jezdců v 17 hodin. Jsou to dva samostatné závody!

 pája napsal(a) dne 22.4.2009:
ondra:licence c by měli být spojený s hobby takže by to mělo být totožné

 ondra napsal(a) dne 22.4.2009:
a licence c maj přejimku do kdy?

 Jarda Bachman napsal(a) dne 21.4.2009:
přejímka hobby je v sobotu do 13 hodin

 Adam Martinec napsal(a) dne 21.4.2009:
Zdravím,rád bych věděl do kolika hodin budou v sobotu probíhat registrace hobbíků?Otázka pochopitelně směřuje k pozdnímu startu hobby třídy.Díky za odpověď.

 lada81 napsal(a) dne 20.4.2009:
Hoď oko www.nancevsky.ic.cz jsou tam zajímavý ceny pro normální lidi.Zdarec

 Jarda Bachman napsal(a) dne 20.4.2009:
Závod licencí C se jede bez rozdílu obsahu motocyklu. Otázce jak se bude startovat příliš nerozumím, tak snad postačí toto: S motorem v klidu na pokyn startéra nastaruješ a jedeš.

  napsal(a) dne 19.4.2009:
Jak se bude startovat,ještě jsem to nikdy nejel,díky za odpověď.

 yz napsal(a) dne 17.4.2009:
chci se zeptat jestli jezdci licence C jsou rozděleny do kategorií nebo jestli jedou všechny třídy do hromady?

 Jarda Bachman napsal(a) dne 14.4.2009:
Brigáda na přípravu trati v Košťálově je v sobotu 18.04.2009. Sraz je u viaduktu ráno v 8.00 hod. Sekery, pily, mačety a chuť do práce sebou.Jarda.

 JIRKA napsal(a) dne 14.4.2009:
Krasny web

 JIRI ZUJIC napsal(a) dne 14.4.2009:
posledni test

ondrayamaha@seznam.cz
2. 04. 2009, 15:01:26
a ta cross country v bozkove jilemnici ...bude jako ufo cup?


hadek@seznam.cz
30. 03. 2009, 08:37:21

Chříč bylakrásná trat se letos jela jenom dole v rokli a byla pořád pěkná.


jaroslavbachman@seznam.cz
30. 03. 2009, 00:32:25

Chříč je odjeta, tak už se všichni určitě těší do Košťálova...


Franta
vocasekmotokoso@seznam.cz
21. 03. 2009, 14:01:20

Hezké stránky.


Vávra
hapo@seznam.cz
14. 03. 2009, 23:03:43

Je to pěkný.


Jarda
jaroslavbachman@seznam.cz
14. 03. 2009, 00:17:21

Nějaké info o UFO CUPu by mělo být v pondělí


kozivak
kozivak@seznam.cz
13. 03. 2009, 11:28:18

Zdar, nevíte někdo jak to je s hobby Ufo cupem či jeho nástupcem, kalendář atd.?Dík

Popovídejte si v klidu

Jednoduše zadejte svůj vzkaz, opište kód z obrázku a stiskněte tlačítko VLOŽIT. Předešlému přispěvateli, pokud zadal svůj email, můžete zaslat zprávu kliknutím na ikonu emailu vlevo vedle zprávy

Jméno:

E-mail:

Vzkaz:

Opište kontrolní kód: